Fiindca nu ne plac baietii rai.

joi, 31 decembrie 2009
De la o vreme - defapt era si inainte, dar nu asa rau - s-a instalat "moda" baietilor rai. Personal, nu prea inteleg ce-i asa tare la tip cu prea multa personalitate care incearca sa te "vrajeasca" din priviri ! Nu-i mare lucru.
Ok. Revenind. De ce NU ne plac baietii rai ?
Păiiiiiiiiii, in primul rand ne plac aia buni si cand zic buni ma refer la mai mult decat aspectul fizic. ;d
Ne plac, fiindca au timp de noi, fiindca pasiunea pentru un tip cu probleme la un moment dat trece, iar noi avem nevoie de stabilitate.
Pentru ca noi dam sarea si piperul.
Pentru ca orice gluma proasta ai spune ei vor rade.
Pentru ca indiferent de situatie, ei sunt acolo, calmi si rabdatori, incercand sa nu te acapereze cu persoana lor.
Pentru ca sentimentele lor sunt mai mult decat trupul tau.
Pentru ca vor incerca sa te faca sa zambesti cand singurul de care vrei sa auzi e G. Bacovia sau C. Petrescu.




P.S. Mi-a luat ceva sa gasesc video-ul asta. Maine vine un post despre anime-ul Naruto, mi-a marcat copilaria si putin din adolescenta.
P.S2. Acest post nu are legatura cu starea mea, pur si simplu trebuia sa scriu ceva.
P.S3. In curand o sa mi se faca rau de la maioneaza :-&.
P.S4. Noapte buna.
Ultimul P.S. Hinata mereu a fost preferata mea :).

See you soon.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu