Perfectul e doar...prea perfect.

luni, 21 decembrie 2009
Cum e sa ai, de exemplu, o prajiturica pufoasa, dar extrem de pufoasa ? La dracu`. Stiti voi, pufosul acela perfect din reclamele Magura. O mai apreciezi ? Nu prea. Sau cel putin asa cred. Facand o mica paralela, stiu ca spun mereu "sau cel putin asa cred.". Asta, gandindu-ma acum, ma face sa zambesc cat de imperfecta sunt, si-mi place. Siguranta nu e unul dintre atuurile mele, ba chiar deloc. Deaceea ma agatat de orice persoana stabila, de neclintit. Lucrurile merg prea bine si incep sa ma enervez. 'Totul' nu inseamna doar perfectiune, cine spune ca fericirea mea cateodata nu se rezuma la o rasturnare de situatie, ori un "ops. i did it again.". Jocul nu mai e amuzant cand decurge mereu in acelasi ritm. Poate data viitoare trebuie sa alegi un pion albastru in loc de unul alb si soarta se va schimba. Cred.
Mi-e dor de unele clipe, nici eu nu sunt in stare sa spun de care clipe, dar e ok. Randurile astea mi-au adus ce voiam.

See you soon.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu