10 is the best.

luni, 3 mai 2010
Am primit o leapsa de la Gabi, pe care, culmea, tocmai acum am vazut-o. Asa ca poftiti cele 10 lucruri care-mi dau un pic de culoare in suflet.

10. Rujul rosu. Stiti voi filmul acela Ruj rosu pentru zile negre ? Aha, chiar ala. Exact acelasi efect il are si la mine. Eu sunt cerul si nimic nu poate sa ma opreasca.
9. Poeziile de N. Stanescu. Are ceva anume, nu-mi pot explica exact. N-a fost decat un "foc de paie", citand o persoana in masura sa-si dea cu parerea, dar mie-mi place rau !
8. Cafeaua. Lumea nu poate exista fara cafea, ganditi-va la oamenii care nu ar putea sa se trezeasca, sau la felul in care ar suna expresia : Hai la un 7up ! ; in loc de : Hai la o cafea ! A doua varianta e cu siguranta mai fancy. Plus ca aroma aceea e imposibil sa nu te fascineze.
7. Camasile. I'm obsessed.
6. Media. Nu pot sa traiesc fara radio, ziare si/sau televizor. E ca si cum nu sunt ancorata in realitate.
5. Lucrurile mici pe care dau o gramada de bani. Mereu ma binedispun si ele reprezinta majoritatea amintirilor dragute.
4. Dulciurile. La 45 de kilograme n-ai zice ca le iubesc asa mult.
3. Cartile. Putine ma fac sa le termin si multe sunt aruncate in raft dupa primele 50-100 de pagini pentru ca nu ma impresioneaza.
2. Muzica. Nu esti om daca nu asculti muzica. Pana si surzii dau play.
1. Ei.* Toti cei care-mi dau acea doza de incredere, dorinta de viata, spuneti-i cum vreti voi, sau numiti-o mai simplu : fericire.

*= ii implica pe toti apropiatii, prietenii, necunoscutii, cititii, vecinii, colegii, etc. care indeplinesc spusele de la punctul 1. Bineinteles + el.

3 zumzete.:

{ Nicoleta. } at: 4 mai 2010 la 19:56 spunea...

De fapt, 1 is the best!:D:))

{ Lina } at: 7 mai 2010 la 21:25 spunea...

Nu, defapt eu sunt the best B-)

{ Nicoleta. } at: 8 mai 2010 la 20:15 spunea...

Ee..Poti tu sa fii the best si ce mai vrei, dar eu ma refeream la altceva. I'oana stie. Probabil ca banuiesti si tu.

Trimiteți un comentariu