Fluturel.

sâmbătă, 17 aprilie 2010
Dupa ce-mi promisesem ca n-o sa mai cumpar nimic handmade, pentru ca am fost pur si simplu ingrozita de ce porcarii am vazut, se pare ca a sosit momentul sa schimb "placa".
Zilele trecute, bantuiam eu, asa frumos, pe weheartit.com. Si cand, deodata ce vad ? Un fluturel superb. Dau heart la imagine, intru sa vad linkul, de acolo ma deplasez pe site-ul respectiv si ajung aici. A fost dragoste la prima vedere, nopti intregi am tot privit tavanul, intrebandu-ma : "ce sa fac ?".
Decizia a fost luata si in curand, acea superbitate va ajunge in manutele mele. :">
Cu ocazia asta vreau sa va arat micul spatiu al Domnisoarei Babacilu, un magazin cu povesti pentru fiinte gratioase cu spirit nobil si drag de lucruri frumoase. Sper s-o vizitati si daca pofteste iubirea voastra pentru frumos, sa achizitionati ceva. Ar fi pacat, pentru ca bijuteriile sunt unicate si lucrate foarte atent, cu bun gust.
Deasemenea, pe site mai sunt multi asemeni ei.

P.S. Acest post nu e o reclama, ci doar o recomandare. Have fun. :d
P.S.S. Imaginea este (c) Domnisoara Babacilu.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu