Ma-ta e tot femeie.

luni, 19 aprilie 2010
Sa le dea cineva un premiu pentru cei mai idioti barbati posibili ! Cum dai sa citesti ceva pe un blog masculin, hop, ori nimeristi un post in care sunt pur si simplu imbecili si se mira cum sa jigneasca, in cuvinte cat mai "simpatice, o femeie. Ori, dupa ce tipul ti se pare interesant si urmaresti ce mai scrie, apare, dupa cateva zile/saptamani, unul in genul descris mai sus. Daca e sa ma intrebati pe mine, vine de la educatie. Adica, tu, te vezi pe tine specimen nevoluat si comentezi ?! Ha.
Frate, ori am eu o problema cu acest tip de "descrieri" ori toate femeile sunt cum zic ei acolo ! Si eu sigur nu am o problema. Recunoastem - de ce n-am face-o ? - exista si necizelate carora ar trebui sa li se ia dreptul numit "femeie". Insa e aceeasi discutie si in cealalta latura.
Nu sunt feminista, iar asta nu-i un atac la ce am citit in ultima vreme. Doar sustin cuvantul respect.

http://www.youtube.com/watch?v=6U6MccGvmWc

P.S. Ati observat ca nu toti barbatii arata bine cu barba ? :d

4 zumzete.:

{ Nicoleta. } at: 28 aprilie 2010 la 22:35 spunea...

On the contrary, sunt putini care arata bine cu barba.:D:). Si unul (dintre cei care conteaza, obviously) care arata absolut awful.

{ Ioana. } at: 29 aprilie 2010 la 14:42 spunea...

Ziua de luni e de vina. :))

Anonim at: 11 mai 2010 la 16:09 spunea...

Toate femeile sunt curve in afara de mama... desi nu sunt absolut sigur nici de ultima afirmatie.

Si nu includem aici femeile care s-au culcat pana acum cu mine, acelea intra doar in categoria femei cu standarde foarte joase.

{ Ioana. } at: 11 mai 2010 la 17:58 spunea...

Dar eu am problema. Despre cele virgine ce se poate spune, tot curve ?

Trimiteți un comentariu