Ok.

miercuri, 14 aprilie 2010
Stiti ? Lumea si-n general, majoritatea cunostiintelor, ma intreaba de ce nu mai scriu pe blog ? Am patit ceva, trec print-o perioada mai grea, l-am abandonat cumva ? Nu e nimic din cele mentionate mai sus, sincer. Spun asta, in cazul, in care ii intereseaza pe cei care ma citesc. Si din cate-am vazut, vizitele au tot continuat, desi eu n-am incercat, macar, sa promovez ultimele articole ori, chiar, blogul in sine. In principal e de inteles faptul ca sunt ok. (Facand o mica paranteza, asta pentru ca e aproape imposibil sa nu-mi aduc aminte. Sunt constienta ca am spus de curand ca nu voi mai folosi vreo expresie care sa contina cuvantul "ok". Trebuia mentionat. Poate datorita faptului ca persoana careia i-am zis o sa zambeasca. :">)
Intorcandu-ma la ce spuneam mai sus, ori poate incetand a mai da atatea explicatii, promit ca o sa am mai multa grija de micul meu "caietel" virtual.

P.S. Chiar la tine ma refeream. Asa ca nu ezita sa-mi zambesti doar mine in felul acela.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu