Cartea a prins aripi

luni, 27 iunie 2011
Ieri s-a încheiat concursul, iar aşa cum v-am promis, azi avem un câştigător. Le mulţumesc participanţilor, iar celor pe care norocul nu i-a însoţit acum, le promit o altă carte, cât mai curând. Poate chiar în două-trei săptămâni. Rămâne să mă decid. V-am întrebat cum aţi vrea să fac blogul mai atractiv, iar voi m-aţi rugat să-mi scriu părerile şi micile plăceri mai des. Aşa că eu mă voi "resemna" şi în curând au să apară postări despre toate subiectele pe care le-aţi dorit. Nu ştiu momentan cu ce am să încep şi presupun ca nici nu voi planifica.
Însă revenind, m-am folosit de random.com pentru a-l desemna pe câştigător. Au fost şapte participanţi din care acesta a putut să aleagă. Iar cartea mea a zburat la numărul:


Numărul unu era Geo, motiv pentru care o rog să-mi trimită un mail cu adresa de acasă, ca să-i pot expedia zilele aceasta cartea oferită. Sper să o citească cu acelaşi drag cu care i-o voi trimite şi eu. De asemenea, felicitări.

Somnoroasă şi entuziasmată,
Íoana.

Trading Yesterday - She is the sunlight.

1 zumzete.:

{ Alina P. } at: 28 iunie 2011 la 08:42 spunea...

O sa-ti trimit un email chiar acum. Nu ma asteptam deloc!
Multumesc mult :*

Trimiteți un comentariu