Afară plouă.

sâmbătă, 20 februarie 2010
Principala trăsătură a caracterului meu: Curiozitatea.
Calitatea pe care o prefer la un băiat: Calmul & sensibilitatea, trebuia sa se le spun pe amandoua.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Faptul ca sunt acolo, indiferent de cat de nesuferita par.
Principalul meu defect: Impacienta.
Ocupația mea preferată: Scrisul.
Visul meu de fericire: Antena 3. Eu la Antena 3. Eu editor la Antena 3.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Neferirea nu-i un scop ca sa ma gandesc la ea.
Ce aș vrea să fiu: Editor.
Țara în care aș vrea să trăiesc: Anglia sau Elvetia. :)
Culoarea preferată: Gri si verde.
Floarea preferată: Floarea soarelui.
Prozatorii mei preferați: M. Eliade.
Poeții mei preferați: N. Stanescu.
Eroul meu preferat: Spiderman, sau ceva de genu`.
Eroina mea preferată: M. Monroe e o eroina ?
Compozitorii preferați: Robert Schumann.
Pictorii preferați: Henri de Toulouse-Lautrec.
Eroii din viața reală: Bunica :).
Eroinele din istorie: Doamna Chiajna.
Băutura și mâncarea preferată: Sprite si Spaghete.
Numele preferat: Fata - Daria, Sofia ; Baiat - Matei, Theodor.
Ce detest cel mai mult: Lipsa de educatie.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Stalin.
Fapta militară pe care o admir cel mai mult: Razboiul de independenta.
Darul pe care aș vrea să îl am: Sa fiu mai rabdatoare.
Cum aș vrea să mor: Nedureros.
Starea de spirit actuală: Plouata.
Greșeli care îmi inspiră cea mai multă indulgență: Cele comise la manie.
Deviza mea: Adevarul e ca totul e o minciuna.

Leapsa am luat-o de la Luna, eram atat de plictisita incat altceva mai bun de facut n-am gasit.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu