Fragmente din dialogul purtat de sufletul vechi cu cel nou.

joi, 18 februarie 2010
Sufletul Vechi : Stii, cand am decis sa ma indepartez si sa te las pe tine in fata, nu mi-am dorit decat sa simti ceva.
Sufletul Nou : Ce inseamna "ceva" ?
S. V : O caldura in piept.
S. N : Pentru cine ?
S. V : Pentru el, cunosti prea bine. Asa ca spune-mi, ai simtit-o, in continuare, dupa ce am plecat ?
S. N : Am simtit-o mai puternic decat tine.
S. V : Stiu.
S. N : Si-atunci de ce mai intrebi ?
S. V : Pentru ca in spatele egoismului meu, te afli tu si pentru ca, poate, imi doream o dovada.
S. N : Dovada a ce ?
S. V : A faptului ca esti mai stabil decat am fost eu vreodata si ca inca ai nevoie de mine.
S. N : N-am nevoie de tine, esti doar un suflet vechi.
S. V : Eu sunt cel ce ti-a dat suflul vietii.
S. N : Dar eu sunt cel care o reprezint.

Cortina cazu si sufletele plecara de pe scaunelor lor impreunandu-si mainile. Cel vechi intra in trupul secat de pe scena, iar cel nou il urma pe intaiul si se aseza in capul pieptului bietei papusi cu viata.

http://www.youtube.com/watch?v=mcKq8JCFB-o

Ma lepad de mine.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu