Parfumuri, chestioare şi preţuri extra mici.

marți, 9 februarie 2010
Ok. Ca tot e perioada si stiu ca "unii" dintre voi sunteti in pana de idei posibile pt. cadouri, am sa va sugerez eu ceva ft. DRĂGUŢ. Tine-ti minte, cuvantul cheie e drăguţ. Asa, daca ati inteles, sunt pregatita sa va detaliez. De aproximativ o luna, am dat de o firma de parfumuri. Hei, stiu ca sunteti tentati sa dati X, zicand in mintea voastra : "alta firma de parfumuri, lasa-ne." ; dar inca n-am ajuns la esential. FM GROUP este o companie poloneza si lucreaza ca si Gucci, Chanel, Cacharel, Lancom, Hugo Boss, Christian Dior, Dolce & Gabbana, Giorgio Armani, Bvlgari, Versace si lista cotinua, cu acelasi producator de arome compania "DROM FRAGRACES" din Germania. Insa sa nu uitam si esentele semnate de celebritati precum J.L, Celine Dion, Paris Hilton, Victoria Beckam, s.a.m.d.
Tin sa mai mentionez inca o data ca nu sunt imitatii sau copii asemanatoare, e acelasi parfum, insa in sticla firmei de care va povestesc eu. Dar pentru ca pana omul nu aude de dovezi nu crede, am sa va spun ca e testat. Iar cand zic asta ma refer ca am mirosit parfumul original - din magazin, din cutiuta lui - si l-am comparat cu cel de la aceasta firma numita FM. Concluzia ? Acelasi miros.
Normal ca si eu am unul si anume Paris Hilton by Paris Hilton, de care sunt ft. multumita pt. ca miroase divin si ma tine toata ziua, nefiind nevoie sa ma dau de nu stiu cate ori.
Inca ceva, parfumurile au toate aceeasi sticla si cutie. Bineinteles ca voi o sa va intrebati : "Pai si noi de unde stim ce parfum e ?" Iar raspunsul vine asa, fiecare reprezentant are lista cu parfumuri si numarul acestuia, precum si testere (fiole mici.), pe cutie fiind indicat numarul.
Ca sa va faceti o idee despre cum arata, am sa pun cateva poze.
Link 1.
Link 2.
Link 3.

Parfumurile din colectia clasica costa 49 de lei, aveti aici lista cu ele : Colectia clasica (click to download.)
Sa nu uit. Un reprezentant vine in aceasta duminica in oras (Caracal), pentru cine vrea sa miroasa parfumurile. O sa va mai dau eu detalii privind ora si locatia. Sper sa fie doritori. Deasemenea, persoana e de incredere, asa ca din partea mea aveti garantia. Pentru detalii si comenzi va las Y!M ei : ana.maria_farm

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu