Să vă ia dracu.

luni, 8 februarie 2010
Nici nu stiu daca se merita sa scriu despre "masa de dobitocie" de care tot am parte in ultima vreme. O gramada de tarani cocliti, care habar au ce-i aia educatie. Pai frate, de unde pana mea sa auzi tu de educatie daca ma-ta n-a fost capabila sa te creasca ?! De tac-tu nu zic nimic, ca probabil e si mai rau. Stiti voi cum se spune, ce se naste din pisica mananca tot soareci. De cateva zile incoace, dau pe strada, in cafenele, fast-fooduri, numai de idioti care la fiecare doua minute spun : "Frate, sa-mi bag p**a.", ori "Pisi", ori alte jargoane specifice speciei. Pisi sa-i zici proastei aleia care te-a facut. Uite, ca mi-am iesit din fire. Esentialul e ca singurul mod in care poti sa scapi de ei, e ignorandu-i. Prostul moare de mana lui daca nu-i dai atentie :).

See you soon.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu