Ce-i bizarul ?!

duminică, 31 ianuarie 2010
Imi bubuie capul si ochii ma dor de simt ca o sa pic din picioare in curand. Nici nu stiu ce sa spun despre ziua de azi. A fost asa o chestie bizara, un amalgam de sentimente, puse toate in aceeasi oala. Insa nu vreti sa vedeti rezultatul. Dupa ce m-am intalnit cu 2 persoane destul de importante din trecut, puteam sa spun ca nu mai am nevoie de nimic. Eram asa, deja peste masura. Adevarul e ca nu le mai vazusem de ceva vreme, oricum o perioada indelungata. Nici nu stiu daca am reactionat bine in momentul cand le-am vazut. O data am facut cu mana din reflex, iar apoi cand am trecut de persoana respectiva m-am tot intrebat daca era sigur ea, iar a 2a oara am salutat si-am zambit cald.
Sincer, am avut impresia ca nu-mi mai trebuie altceva, ca tot ce-am "aruncat" pana acum a fost in zadar, ca tot ce-am "strans" n-a insemnat nimic pe langa ce avusesem inainte. Multe imagini, chipuri, prea mult pentru cat puteam suporta sa-mi reamintesc. Trecutul prinde glas. Nu stiu daca mai are rost sa zic ceva, poate am spus deja prea mult. O sa incerc sa explic maine.


See you soon.
Noapte buna.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu