E oficial !

duminică, 3 ianuarie 2010
Defapt 2010 e oficial de trei zile, dar eu tocmai acum am realizat, intradevar, ca anul s-a schimbat si poate si o mica parte din mine. Pe 1 ianuarie nu am reusit sa dorm, nici pe 2. Am avut niste insomnii destul de urate care nu m-au lasat sa inchid un ochi pentru mai mult de 2-3 ore. Dar n-am fost obosita, n-am simtit dorinta de a ma pune in pat si a nu ma mai ridica de acolo. Aseara, am stins becul pe la 3 si am tras patura pe mine, insa somnul m-a ocolit asemeni noptii trecute. In toate orele care au trecut n-am facut decat sa privesc tavanul si sa-mi imaginez ca dorm si ca ma aflu in vis. Chiar m-am crezut pana oboseala din trup m-a pus la pamant a doua zi, precum si mancarea pe care am tot evitat-o. Acum as putea spune ca sunt mai bine, ori asa par deocamdata.
De maine incepe scoala si tot ce-mi doresc e mai repede vara si vacanta, ori toamna fara...
Uitati. Nu vreau toamna, sau poate ma mint cand spun ca nu-mi doresc sa plece.

See you soon.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu