Si daca maine nu mai sunt ce-o sa te faci ?

duminică, 10 ianuarie 2010
Am provocat persoanele care reprezinta/au reprezentat ceva pentru mine, ori doar simplele cunostiinte la un exercitiu de imaginatie. V-as ruga sa nu luati intrebarea prea in serios. Multumesc. Acum enjoy. Parerile sunt puse intr-o ordine aleatorie. Tin sa va multumesc celor care v-ati rapit din timp sa-mi raspundeti. Noapte buna. Aaa, inca ceva, daca mai sunt amatori, eu va astept opiniile, promit sa dau edit.

LE : Am adaugat punctele 15 si 16.

1. Pur si simplu nu voi accepta acest lucru. Nu voi crede niciodata ca nu mai esti.
2. Pai dat fiind faptul ca nu te cunosc prea bine m-as comporta normal.
3. Tinand cont ca asta nu se va intampla vreodata, nu in planurile mele de viitor, iti voi lasa sufletul sa invie in mine iar tot ceea ce esti, ai fost si vei fi va trai alaturi de mine cat o sa fie cazul.
4. Merg mai departe.
5. Pai probabil ca pentru o perioada nu as mai incerca sa ma apropii de altcineva si mi-as pune tot felul de intrebari existentiale...si as vizita mormantul tau la fiecare data care a fost cumva semnificativa pentru noi doua...Cred ca as continua sa barfesc cu tine sperand ca ma auzi, sa radem impreuna de fiecare chestie care mi-ar trece prin cap...Iar peste multi ani, cand o sa fiu ce mi-am propus, o sa vin din nou in Caracal ca sa-ti aduc o vedere din Bucuresti, un pix, o foaie, un microfon si un termometru ca sa-ti aminteasca cumva de faptul ca visurile merg mai departe...
6. Prima reactie a fost sa te jignesc. Dar o sa ma rezum doar la a pune la indoiala sanatatea mintala. Exercitiu de imaginatie. Ce as face? Ar fi groaznic, pentru mine din nenumarate motive legate strict de tine, si nu de mine. Nu de faptul ca imi place cand faci unele lucruri ca mine, cand te porti ca mine sau cand imi urmezi exemplul. Legat de faptul ca tu esti tu, iar unicitatea ta e mai valoroasa decat crezi. Mi-ar fi dor de crizele tale, mi-ar fi dor de sora-copil de departe, de discutiile noastre, de tot ce inseamna Ioana. As plange, m-as simti tradata, de tine , de soarta. Nu pot sa concep fenomenul tocmai pentru ca imi e frica de moarte si sunt un pic obsedata de ea. Moartea e ceva prea sinistru pentru un copil asa fermecator si vulnerabil ca tine. Nu durerea mea e cea mai importanta si nu urmaresc sa fac o telenovela din asta. Ar fi crunt si cu asta as rezuma totul fara sa incerc sa para deplasat. As fi furioasa pe mine, pt ca asta ar insemna ca nu am stiut sa te tin in viata, iar cum eu sunt o luptatoare, nu are rost sa iau in seama posibilitatea asta, pt ca nu te-as lasa sa te pleci.
7. Chiar daca maine ai disparea de tot si nu as mai putea sa vorbesc cu tine, fiindca bunul Dumnezeu mi-a daruit multi prieteni, sigur nu m-as simti singuratic. Poate doar ceva acolo sa nu mai fie la fel. Dar in rest viata merge mai departe, nimeni nu e de neinlocuit.
8. In primul rand as intra intr-o stare de soc. Apoi m-as gandi la toate tampeniile de conversatii pe care le-am avut. La cum fratele tau vroia la calculator exact de cate ori vorbeam si noi. La prima data cand am vorbit la microfon pe conferinta cu Lina si mama ta ne-a salutat. Incet, incet m-ar apuca bocitul pentru ca tu esti de neinlocuit si esti o prietena foarte buna, chiar daca mai nou vorbim doar cand e ceva legat de forum sau in weekend cand apucam.
Stai asa, de ce trebuie sa imi imaginez ca maine nu mai esti? Mi-au dat lacrimile, bai! In concluzie nu vreau sa ma gandesc ce as face daca nu ai mai fi, pentru ca slava Domnului inca esti.
9. Pai daca maine ai disparea de pe fata pamantului mi-ar parea rau mi-ar trece prin minte "toate amintirile cu tine", m-ar intrista, dar totusi acest gol lasat de tine va fi umplut de altii ptr ca stii cum e viata merge inainte si ramai cu amintirile.
10. As plange si as suspina ori de cate ori o sa-mi aduc aminte de tine.
11. Pai in primul rand voi lua parte la funerariile tale, unde voi spune tuturor ce persoana minunata ai fost si ce oportunitate de a te cunoaste au pierdut multi ... si ... apoi am sa imi vad in continuare de viata mea, amintindu-mi de tine asa cum era in "zilele bune ".
12. Mie sincer mi-ar parea rau.
13. O sa-mi fie greu pentru ca nu o sa mai am cu cine sa discut si cui sa cer un sfat.
14. Nu vreau sa ma gandesc ce as face, nu as concepe asa ceva.
15. Nah, o sa fie foarte nasol...Ca te cunosc si pentru mine reprezinti mai mult decat nimic. Deci as fi sup...Chiar foarte sup.
16. Mai, as fi socata, n-as putea reactiona intr-un fel anume.



0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu