Somn.

vineri, 29 ianuarie 2010
Cuvantul acestor minute : durere de cap.
Se cunoaste ca s-a adunat oboseala si ca noptile mele n-au mai fost dormite. Aveam chef sa povestesc, sa rad, sa-mi aduc aminte, dar tot ce vad in fata ochilor e perna moale si albastra. Da, albastrul marin calmeaza si iti induce o stare de somnolenta. VREAU SA DORM PE O PLAJA ! Nu stiu de unde mi se pusa pata acum ca am chef de mare. Eu nu sunt fana apei sarate si nici a prajitului la soare ca un pui la rotisor, ba chiar deloc. Insa nici atmosfera plictisitoare si calma de la munte nu-mi place. Gata, ma ridic de pe scaun si sting pc-ul, daca nu ma odihnesc cum trebuie, o sa cad din picioare.

See you soon.

P.S. Nu va suparati pe mine, stiu ca am promis, insa luciditatea mea scade cu fiecare minut si cine stie ce balarie ajung sa scriu. Noapte buna.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu