A fost si s-a dus.

marți, 26 ianuarie 2010
Ha. V-am promis un post in care sa fac o mica retrospectiva a celor intamplate. De inceput, habar n-am cum sa incep, niciodata nu stiu asta. Eu sunt omul cu initiativa in 'lucrurile' sigur.
Revenind. S-a intamplat ce s-a intamplat. Ba doi, ba unul, ba niciunul, ba eu. Sambata au fost cateva momente in care am avut un clasament cu procent. Gen : V. acum are 55 %, stai, ca nici I. nu e mai prejos. Fuck. Ce ma fac ?! Pana la urma n-am facut nimic, a fost ce-a fost si s-a dus. Nu-mi pare rau, nu ma simt "ranita" ori balarii dastea sentimentele, cred ca pentru prima oara de la inceput zic : Slava cerului, pot sa respir fara sa dau explicatii.
Daca-ati inteles, de bine, daca nu, si mai bine, nici nu trebuia sa intelegeti. :)

See you soon, defapt peste cateva zeci de minute, vreau sa mai pun un post, sau poate mai multe.

0 zumzete.:

Trimiteți un comentariu